Naprzód Keeway Outlook 125

 

Podziel się artykułem na społecznościowych i innych portalach.

Chcesz podzielić się tym artykułem z innymi? Klikając na ikony poniżej, można udostępnić w sieci.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopLinki ikona Bookmarky ikona TopArtykuly ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Keeway Outlook 125

Keeway Outlook 125

(12)

głosuj

Na rok 2008, Keeway zaproponował drugi skuter w klasie 125ccm i pierwszy 150ccm – Outlook. Stylistycznie Outlook nawiązuje do Rometa Jet 125. Posiada koła tego samego rozmiaru, podobny układ świateł i kolumnę kierownicy. Jadąc przez miasto, na pewno będziemy się na nim wyróżniać. Został wyposażony w bardzo dynamiczny, 4-suwowy silnik, 8.9KW (125ccm). W wersji 150ccm jest to 9.6KW czyli wystarczająco jak na skuter tej klasy. Szesnastocalowe koła, zapewniające duży komfort jazdy przez miasto czy nienajlepszą jakościowo drogę, dwa hamulce tarczowe i chłodzenie cieczą. Wyposażenie jest bardzo dobre i nawet osobom, które wymagają więcej Outlook może się spodobać. Siedzenie jest wygodne i jazda we dwójkę będzie bardzo przyjemna. Producent zadbał o pasażera i zastosował w tym modelu także dwa amortyzatory z tyłu. Jazda nim przez miasto dla początkujących może być trochę utrudniona przez wagę 125kg, lecz osoby trochę bardziej doświadczone, powinny się nim poruszać bez najmniejszego problemu. Outlook nadaję się zarówno do „miejskiej dżungli” jak i na trasę. Skuter będzie sprzedawany w trzech wersjach kolorystycznych: błękitny, grafitowy oraz szary.

więcej

Producent:

Keeway

Kategoria:

Do 125 ccm, Skutery

seria / podseria:

Outlook

 

Dane podstawowe Keeway Outlook 125

Porównanie z innymi motocyklami

W katalogu 3027 motocyklu

1.
2.
3.

Znalazłeś błędne lub brakujące dane? Napisz do nas!

Podstawowe dane Keeway Outlook 125
Typ Do 125 ccm, Skutery
Wprowadzenie na rynek 2006-12-01
Data produkcji -
Wyprodukowano w latach -
Waga 130 kg
Odpružení kol vpředu (zdvih) -
Odpružení kol vzadu (zdvih) -
Kąt główki ramy -
Wysokość siedzenia -
Ślad -
Rozstaw osi -
Typ ramy rurkowa
Materiał ramy stal
Cena -
Silnik, moc Keeway Outlook 125
Rodzaj silnika rzędowy
Takt silnika czterosuwowy
Chłodzenie cieczą
Przekładnia wtórna bezpośredni
Rozrząd nie podano
Mieszanka gaźnik
Emisja Euro 3
Spuštění motoru rozrusznik elektryczny
Liczba biegów (man.) -
Liczba biegów (aut.) 1
Wiercenie -
Suw -
Stopień sprężania -
Pojemność skokowa 125.0 ccm
Liczba cylindrów 1
Liczba zaworów 2
Moment obrotowy 10.5 Nm
Moment obrotowy 6250 ot/min
Moc 7.8 kW
Moc 10.6 koni
Moc 7500 ot/min
Prędkość maksymalna 98 km/h
Przyspieszenie z 0 na 100 km/h -
Paliwo Keeway Outlook 125
Rodzaj paliwa Natural 95
Pojemność baku 7.4 l
Z toho rezerva -
Zużycie 1.8 l na 100km
Rozmiar opon Keeway Outlook 125
Opona przednia 120/70-12
Opona tylna 130/70-12
Hamulce Keeway Outlook 125
Hamulce przednie tarczowe
Hamulce tylne tarczowe
Średnica tarcz. hamulców przednich -
Średnica tarcz. hamulców tylnych -
Pozostałe opcje właściwości Keeway Outlook 125
Czyszczenie zanieczyszczeń w emisji spalin -
Pozostałe wyposażenie -
Główne cechy występujące w skuterach. Keeway Outlook 125
Akumulator 12 V
Pojemność akumulatora 6 Ah
Wyposażenie standardowe -

Znalazłeś błędne lub brakujące dane? Napisz do nas!

Sháníte tento nebo podobný model? DOPORUČUJEME:

 

Podobne Keeway Outlook 125

Ocena Keeway Outlook 125

Ocena moto Keeway Outlook 125

Razem

głosów: 12

Uwaga: im większa liczba, tym lepsza ocena

Raport nieruchomości brakuje

Czy brakuje na tej nieruchomości model, który? Opowiedz nam o tym. Dziękuję.

 

Dyskusje Keeway Outlook 125

Dyskusja do Outlook 125


liczba postów: 0

 

Napisz recenzję

Tvořte s námi obsah tohoto webu a staňte se redaktorem! Zašlete nám Vámi napsanou recenzi/článek, který Vám po zkontrolování uveřejníme. Nejlepší přispěvatele zařadíme do ravidelného slosování o vstupenky do Aquapalace Praha!

 

więcej

mniej

mniej marek

Twój głos został dodany.

Usuń możliwość

Model

wybierz

Musisz wybrać przynajmiej dwa produkty, żeby porównać.